Sunday, January 25, 2009

xde citeeee..

our family

tersengeh



aku xde ape nak cite. lately hidup mcm biasa2 jerk.apart from kes kakak mulut longkang yg dok mengata aku ..xde cite lain dh. aku benci kakak tu sbb kata bkn2 kat aku...tp aku lg bencikkkk dia sbb mengata raiyyan ku budak yg ngada2..suka buat perangai etc..ku rasa nak cili2 kan je mulut longkang tu..
tp aku still hntr kt bbsitter yg sama. hari tu dh bincang dgn hb nak tukar raiyyan ke nursery sbb kes jiran bbsitter aka kakak mulut longkang tu mengata mcm2 kt kami & menjaja cite bkn2 psl kami.. (cthnya sll amik raiyyan lambat la ..hari2 amik malam2 la.itu la ini la which is so not true ok..lgpong heloo..bbsitter pon x ckp ape2..ko denki pesal plak..naseb baik dulu aku x jadi hntr raiyyan kt ko..)agak nya tu sbb ko denki kt kami kot....
tp bila pk2 balik x sampai hati pulak nak hntr raiyyan ke nursery..lgpn dh bincang dgn bbsitter skang..dia pon sanggup nak jaga raiyyan..biar la org kata bukan2..
btw syukur sgt2 sbb raiyyan dijaga dgn baik oleh bbsitter ni. kak dah..i lap u...tq jaga raiyyan elok2..hehe

No comments: